Aktualności


Inbank z nowym standardem płatności w e-commerce. Zakupy na raty w czasie rzeczywistym

NEORATY pozwalają na zakup z dowolnego asortymentu produktów o łącznej wartości od 300 zł do nawet 16 tys. zł. Klienci mogą dopasować wysokość miesięcznej płatności do potrzeb domowego budżetu, wybierając najbardziej odpowiednią dla siebie liczbę rat - maksymalnie 60. Sprawnie jak przy przelewie online Już przeglądając ofertę sklepu neo24.pl, klient obok ceny produktu widzi też sugerowaną wysokość miesięcznej raty. Po skomponowaniu koszyka, klient spośród dostępnych opcji wybiera NEORATY jako formę płatności za zamówienie. Następnie podaje swoje podstawowe dane osobowe i adresowe oraz kilka dodatkowych informacji, których bank potrzebuje do przygotowania oferty. Cały formularz Inbanku ogranicza się do 7 prostych pytań. W ciągu kilku sekund bank wydaje decyzję o możliwości skorzystania z finansowania. Umowę ratalną, która jest przekazywana od razu wraz z decyzją banku, klient pobiera z witryny sklepu neo24.pl i podpisuje elektronicznie kodem SMS. W celu weryfikacji tożsamości wykonuje przelew online o wartości 1 zł. Kwota ta jest następnie zwracana na konto klienta. To ostatni krok w całym procesie. Bezpośrednio po autoryzacji operacji zakup zyskuje status „opłaconego” i sklep rozpoczyna realizację zamówienia. Cały proces kupowania na raty odbywa się równie sprawnie, jak w przypadku płatności przelewem online lub kartą. „Częstą bolączką e-commerce jest porzucanie przez klienta koszyka na etapie płatności za zamówienie. Udało nam się tak przeprogramować proces ratalny w Internecie, aby wspierał konwersję koszyków na opłacone zamówienia” – mówi Tomasz Rzeski z Inbank. „Skomplikowany wniosek kredytowy, długi czas oczekiwania na decyzję z banku i konieczność wykonania szeregu dodatkowych czynności skutecznie zniechęcały klientów do zakupów ratalnych w sieci. Postanowiliśmy to zmienić, wprowadzając nowe rozwiązanie, które w pełni wpisuje się w naturalną ścieżkę zakupową e-konsumenta” – dodaje Tomasz Rzeski.

  • Podczas składania zamówienia wystarczy wybrać opcję NEORATY jako formę płatności, a następnie podać podstawowe dane osobowe i adresowe oraz kilka dodatkowych informacji, na podstawie których bank przygotuje indywidualną ofertę – mówi Joanna Huber, kierownik działu marketingu online NEO24.PL. – To 7 prostych pytań ze strony banku, które umożliwią otrzymanie decyzji kredytowej praktycznie od ręki – dodaje.

Inbank stawia na innowacje Inbank inwestuje w technologie, wprowadzając wiele nowinek technicznych. Jako pierwszy bank w Polsce wykorzystał wideoweryfikację w procesie udzielania kredytów gotówkowych online. Jest także jedynym bankiem, który zintegrował się technologicznie z dwiema innowacyjnymi platformami oferującymi kredyty online: Bancovo oraz FinAi. Bank kontynuuje rozwój wielokanałowej dystrybucji dla płatności ratalnych za polisy komunikacyjne, współpracując m.in. z AXA oraz Rankomat.pl. Także w tym miesiącu bank wdrożył wraz z partnerem technologicznym hiPRO opcję płatności ratalnej za polisy komunikacyjne w aplikacji mobilnej Benefia24, dzięki której klienci towarzystwa mogą w kilku krokach kupić i opłacić polisę za pomocą smartfonu.

Nową funkcjonalność można sprawdzić na stronie: https://www.neo24.pl/